Prima data …

Ce caut pe aici? Habar nu am …
Am o casa .Ea e universul meu magic .Mi-am dorit-o . Am visat la ea o viata .
Ei bine , in blog am sa vorbesc despre ea .
O sa vorbesc de spre flori , gradina si noi ,ceilalti ce-o populam : oameni , catei , pisici si uneori pasari (or mai veni la primavara la cuib ?) sau iepuri .

2 gânduri despre „Prima data …

  1. promit ca si despre veverite desi nu prea au ele tupeu sa se apropie cu Sheeba prin apropiere .Dar despre pesti prinsi de barbata-miu sigur voi povesti …in plus poze cu ei in tigaie si pe gratar musai

Lasă un răspuns

