Zilele celor dragi…


Poimaine este ziua ginerelui meu …suna aiurea inca pentru mine apelativul asta .
Nici exagerarile cu „mama si fiu” nu-mi plac .In definitiv este stupida ideea ca brusc capeti o mama …Si sa incerci sa te bagi pe gat bietului om .
As vrea mai degraba sa le fiu ginerelui si norei mele o prietena . O prietena care sa-i inteleaga . Nu-i destul ? In locul fandoselilor romanesti cu „baiatul meu” „fata mea” in spatele carora de cele mai multe ori se ascunde o mare falsitate ?
Asa ca …La multi ani Robert ! Sa nu iti pierzi niciodata aripile si visele !
Poate nimic in viata nu este mai greu de suportat decat pierderea viselor .
Te asteptam aici cu mult drag si prietenie !

2 gânduri despre „Zilele celor dragi…

Lasă un răspuns

