Numarand …

Maine este 8 Martie .Zi in care invariabil ne gandim la femei ,nu?

Ma gandesc la mama mea care a stiut intodeauna sa ne iubeasca (chiar si defectele ! )…

La sora mea ale caror vise nu au avut niciodata limite .

La fiica mea , sperand sa aleaga intodeauna visele bune si sa lupte pentru ele … pentru ca merita …

La nepoata mea , sperand sa ii dea Dumnezeu intelepciune .

La viitoarea mea nora sperand din tot sufletul sa nu fiu o „soacra ” …

Ma gandesc la prietena mea de demult (nu spunem cat …) si la cat imi lipsesc „contrele” si teoriile pentru care pieredam ore…Multam Gabi !

Multumesc celei ce m-a invatat ca medicina e o sansa si nu un motiv de mandrie …:Dr Buzica .

Ma gandesc la femeile de la UPU cu care imparteam si bune si rele, la noptile petrecute impreuna sperand sa nu gresim ,incercand sa ne iasa totul aproape de perfect (perfect e doar Dumnezeu dar nimeni nu ne opreste sa incercam sa ne apropiem …) .Multam Getuta , Elena , Andrada ,Oana …

Multam fetei mele de adoptie ,Carmen pentru multumirea ca ai „iesit” un copil bun .

Multumesc celei de la care acum invat …Multumesc pentru sanse !

Multumesc cuscrei mele pe care inca nu o cunosc dar careia ii multumesc ca ne-a dat ocazia sa impartim un copil bun cum e Robert …

Multumesc din inima celei ce le va fi nasa , o femeie speciala ,este o onoare sa o cunosc …Multumesc Elena !

Multumesc femeilor care stiu sa faca viata mai frumoasa … care sa nu uitam este facuta din lucruri marunte in care sta toata bucuria . Sa incercam sa le vedem in jur !

http://www.youtube.com/get_player

8 gânduri despre „Numarand …

  1. Nu am incotro… la varsta mea e mai greu sa cred in povesti de copii .Imi plac povestile care se pot implini .Deci Chicago ?! Nu prea departe de Windsor…

  2. Colea aproape …peste garla la mine e Detroit si de la Detroit la voi mai e doar o paine de mancat :)Deocamdata sunt la stadiul de rasfoit in blogul tau …ca e ceva de citit pe acolo …

  3. Buna, Amalia!Am adresa blogului de la Doina- Mihaela IACOB. Sunt Ana Zidarescu, de la ziarul evz.ro. Am realizat un interviu cu Doina, care va fi publicat saptamana viitoare, despre experienta emigrarii, viata in SUA, diferente intre societatea din SUA si cea din Romania, cariera, hobby etc. Si am rugat-o daca mai stie romani care poate ar fi interesati sa participe la demersul ziarului nostru, de a promova romanii din strainatate. Astfel, pentru un viitor interviu, ma poti contacta pe adresa ana.zidarescu@evz.ro. Si vom da link la site-ul tau, in articol, iar pe viitor daca ai postari pe blog care merg publicate la noi pe site le putem da cu citarea sursei si link spre blog. Astfel promovam si blogul in randul cititorilor. Indiferent de raspuns, astept un mail de la tine.Pe curand!Ana

  4. sa sti ca am cautat pe dex sa stiu definitia intelepciuni exact… ca sa stiu cum sa aplic;)si app geniala povestea cocosatului de la notre'dame(nush cum se scrie… eu si franceza=0) ;;):X:X vreau pe deecc la soare:>:D

  5. Quebeci au dat doua lucruri absolut dementiale : Cirque du Soleil si compania de teatru muzical care a pus in scena pe langa asta multe altele la fel de frumoase …

Lasă un răspuns

