Nerabdarea

A intrat nerabdarea in oasele noastre .Matza se plimba de colo-colo , florile parca sunt la capatul rabdarii , noi facem schimbari in speranta ca Maria Sa va veni de-adevaratelea .
E cald afara , soare dar nu e primavara si muscatele mele stiu asta . Nu s-ar da duse afara nici daca le-as promite vara eterna .
Canadieni au o vorba : „Sa nu ai incredere in Primavara pana la Victoria Day … Si am invatat sa-i ascult . Asa ca mai au de stat in casa florile .
Dar atat de mare e nerabdarea …in asteptarea Mariei Sale , Primavara …
Vara trecuta am primit un servet cusut de la mama mea …in cruciulite .Pastrat de ea de cand eram in clasa a6a cred. Era o tema de la lectia de „lucru manual „.Poate cine isi aminteste … nu aveam mare viteza pe atunci si mama m-a ajutat la el ca sa fie gata in timp . Bucata aceea de material pastrata de mama mea si acum trimisa mie … intr-un fel greu de explicat e mai valoroasa ca orice alt obiect de decor la moda …acolo e o legatura intre mine si ea .
Ultima poza(de fapt prima 🙂 ) e pentru tine frere …i-am gasit un loc calendarului de la tine !
Un gând despre „Nerabdarea

Lasă un răspuns

