Happy St Patrick DAy !!!!

Sarbatoarea asta nu ” rezoneaza” cu mine dar fiindca am o Patricia in familion am zis sa o amintesc . In fapt sunt happy ptr ca vremea tine cu noi , ptr ca e cald , ca pe zi ce trece iesim mai mult pe afara , ca a dat coltul la lalele si zambile iar de pasti sigur vom avea in glastre flori din gradina …so… I am so happy for the „Coffe Magic Moment”, outside , in the morning ! Imi lipseste atat de mult iarna aceasta bucurie .
Sa iesi dimineata cu cafeaua aburinda in mana , sa te saluti cu vecini zambind , sa asculti pasarile in parcul din spatele casei , sa ai senzatia de libertate, de spatiu …Nu cred ca am fost destinata sa traiesc in marile orase , sunt prea obositoare , tensionante si apasatoare . Sa le vizitez , OK ! dar atat . Un oras mare te absoarbe pana la pierderea identitatii personale , pana la pierderea libertatii .Iti ia bucuria de a creste frumos , te pune mereu in senzatia „de graba” „de presiune „.Te face sa uiti ca traiesti .
4 gânduri despre „Happy St Patrick DAy !!!!

  1. Ah, ce mitzoi frumos!! si peisajul, intr-adevar, iti da pofta de viata! am inceput sa jumulesc si eu la "gradina" (avand un townhouse trebuie sa ma multumesc cu un petec modest) si ma simt atat de bine, atat de plina de energie cand fac asta! e ca si cum mi-as incarca bateriile…

  2. :(:((:((:((vreau si eu cafeau de dimineata:((:(((:((:((si linisteee…..si nu bac…. si nu admitere:((:((deci eu beau cafeaua de dimiteata in mug-ul cu Tim Hortons…. in drum spre scoala, intr-un troleu plin de oameni… si intr-un "miros" de Bucuresti:((vreau si eu sa imi beau cafeaua pe dec…:((:(( si sa il salut pe Bryan… si sa ma duk sa fac o tura cu castile in urechi… si sa ies in parc… si :((:((:((:((:((:((

Lasă un răspuns

