Bucurie pentru o floare …

Ei da, azi mi-au inflorit primii clopotei (ceva ce seamana cu ghiocei dar nu sunt ) pusi acum un an in pamant .M-am si grabit sa-l pun alaturi de o lalea si alte cele intr-un ceainic nicicand folosit dandu-le valoare de „vintage” …ador trendul asta ..ceva vechi ,slefuit alaturi de o idee noua , scos la lumina si bucurandu-ne sufletul …ce poate fi mai simplu si mai frumos ?!
Azi mi-am adus aminte de udatul florilor si de cea care le uda asta vara cu mine … Patty ,ultima poza e pentru tine … e si mingea ta acolo 🙂
Azi am vazut „Dear John ” poveste simpla si dureroasa prin repetabilitatea ei . Asa e viata , nu totdeauna happy-enduri .Invatam mereu sa lasam ceva in urma , ceva ce iubim , ceva ce nu vom uita niciodata dar ceva ce nu poate fi continuat .Asta e ! Trebuie sa invatam sa si inchidem usi dupa noi altfel nu vom sti cum sa ne continuam drumul !
2 gânduri despre „Bucurie pentru o floare …

Lasă un răspuns

