Bucurie de ziua mea ..

Pe 21 dimineata m-am trezit cu desktopul plin de mesaje …Messul isi varsase urari venite din patru zari . M-au bucurat mai mult decat orice cadou . Oamenii nu te uita . Stiu ca acolo unde am muncit cand spun „Elena” sunt inca in memoria lor si asta ma bucura .Inseamna ca nu am trecut degeaba pe acolo .
Trimit si eu oamenilor dragostea mea ,,,
Multam Panseto (Rodica ), Tantzi si feticii mele din Romania .Pentru ca intr-un fel sau altul am si acolo o fata .Iar cel mic al lor este demential de frumos .Am sa pun aici pozele lui .
Multam Violeta . Multam Simona , tie si lui Justin .Sunt mandra sa am asa prieteni .
Multumesc micutei Cristina .Multumesc Diana .
Si nu in ultimul rand familiei mele care stiu ca tin la mine .Si eu ii iubesc.
Lasă un răspuns

