Intr-o zi de mai …

Surpriza care mi-a batut la usa in seara asta … Multam frumos ,Magda …

Cadoul de la copii Andra si Robert (parfumul meu favorit 🙂 )…adicatelea familia Stanescu ca sa fim reverentiosi ,nu? …

Cadoul meu de la dragul meu sot .Scaunul lu’ mama (deabia astept sa fie a lui „Grandmom ” :)) )

Dragul meu liliac plantat anul asta .Deja visez la cat de mare va fi… 🙂


Cactusii deja imbobociti .

S-a trezit la viata si cel tinut in garaj peste iarna .

Leusteanul …imens .Deja trebuie sa gasim alta locatie pentru el .
„DECI” intr-o zi de mai a venit vara .Dar de aia adevarata …Parca totul e mai vesel acum ,nu?

Intr-o zi de mai …

Fiindca sunt politicoasa am lasat-o pe regina cu ziua ei azi si mi-am pastrat-o pe cea de maine …Nu de alta dar langa ea ma simt si eu mai tanara la cei 46… :)))
2 gânduri despre „Intr-o zi de mai …

Lasă un răspuns

