My amazing dady …

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7494268-nicolae-mami-mihaita-campion-national-planorism-75-ani-pentru-10-oara.htm
De la el am invatat ca viata te invinge doar daca o lasi . Nu am auzit NICIODATA de la el ca ceva nu se poate face. Planurile cele mai indraznete din mintea lui au devenit mai mereu realitate ! Pentru ca a crezut !
Este incredibil cata vitalitate si pofta de a concura are …La varsta la care alti isi numara „bulinele” el ii bate la fundulet pe cei tineri .Cu eleganta si nonsalanta . Acolo unde cei tineri renunta la lupta , el continua .
Da , este tatal meu ! Am invatat multe de la el .Cred ca cel mai important lucru este ca poti indrazni oricand sa ceri mai mult de la viata .Trebuie doar sa sti sa fi suficient de perseverent . Cuvantul imposibil nu a fost niciodata in vocabularul lui !
Te iubesc tati ! Pentru ca m-ai invatat sa ma lupt in viata si sa-mi depasesc limitele si nu in ultimul rand pentru ca m-ai invatat sa iubesc zborul .

Lasă un răspuns

