Vacanta la Disneyland !

Unul dintre cele mai frumoase vise din viata mea este Disneyland …Copil fiind nici macar nu puteam visa la asta .Era la fel de inaccesibil ca si lumea din cataloagele Quelle si Redoute in care pozele cu jucarii ma faceau sa visez la o lume altfel .
Nici copii mei nu s-au nascut intr-o lume diferita .Primi ani au fost chiar mai saraci decat cei din copilaria mea.
Vise ? Aproape numai aveam …Si a venit Schimbarea .Nu si pentru noi sau pentru cei multi .Jucariile ieftine au venit cu timpul dar asta nu era decat un surogat la vise.
A ramas visul .Copii mei doar visau ca exista Disneyland…
Viata ne-a adus aproape de Tara minunilor pe toti . Dar nu are nici un farmec sa mergi acolo fara inimi si suflete de copii .
Astept acum sa implineasca candva un vis : o vacanta acolo cu copii si nepoti .Sa vad chipuri de copii uimite si fericite ! Un punct pe lista mea de vise ! Dar fara copii nu are rost .Deci ne asteptam nepotii ! Si sa visam !

2 gânduri despre „Vacanta la Disneyland !

Lasă un răspuns

