Ce punem in ghetute !

Maine seara Mosul va veni si ne va pune in ghetute .Fiecaruia dupa suflet .
Cristi tie iti va aduce intelepciune sigur iar Alexandrei rabdarea de a-ti sta alaturi .
Robert si Andra , voua va aduce implinirea viselor anul viitor .Am vorbit eu cu el !
Nasilor vostri , multumirile si bucuria noastra .Multumesc domnule Grecu !
Mami tie iti trimit prin Mosu toata dragostea mea .
Tati al meu , Mos Niculae al meu …mandria mea .
Sorela pe tine te astept la o cafea .Cu Lulu !
Frere …ce iti pot dori eu tie ? Succes la fete ? Sa fim seriosi , ai mai mult decat poti duce !
Pati , cumintenie si intelepciune in a alege !
Prietenilor … bucuria de a va avea !

Lasă un răspuns

