3 ani

Ieri s-au implinit 3 ani de Canada .Rad si acum cand mi-aduc aminte de ziua in care am aterizat „cu catel , cu purcel ” la Toronto .Vorba vine …purcel nu dar catel aveam . Au trecut trei ani in care am invatat multe , ne-am imbogatit cu un ginere si o nora . Fiecare dintre ei a adus ceva nou in familie si am invatat sa-i iubesc .
Am invatat sa-mi iubesc orasul , locurile pe unde traiesc . Am avut prima casa din viata mea (casa in care ma simt acasa ) .
Nu am regretat nici o clipa decizia de a parasi Romania indiferent cat de greu ne-a fost !

2 gânduri despre „3 ani

Lasă un răspuns

