Mother of the bride…

Dom’le , nu e usor ! Zau ca nu e ! Cum sa te aranjezi,ce rochie sa ai , ce sa faci , cum sa te porti ….La naiba ! E greu rau …
Plus stresul intoarcerii in tara .Fara gluma , sunt stresata . Nu am entuziasmul de a ma reintoarce ci un stres care se amplifica .Mi-e frica sa nu ma dezamageasca mai mult decat eram .Orasul in care am crescut , in care am iubit , in care am lasat jumatate din viata mea mi-e din ce in ce mai strain . Drumul pe care de ani Bucurestiul il duce , nu este drumul meu .Imi este strain . Am iubit acel Bucuresti de demult .Nu-mi plac oamenii care-l populeaza acum , lipsa de educatie pe care o intalnesti peste tot . Cred ca  revederea acestor lucruri ma vor durea .
Am sa ma stradui a ma limita la prieteni , la a incerca sa ma bucur de familie ignorand ce-i in jur !
13 iulie ….voi ateriza  in Bucuresti  , 16 iulie nunta , 21 iulie intoarcerea Acasa !

Lasă un răspuns

