Am obosit…

Am obosit sa am rabdare cu oamenii prosti .Sa am rabdare si sa le explic de o mie de ori acelasi lucru !
Am obosit sa ma scuz pentru ce sunt , pentru fericire , pentru implinire .Nu-s vinovata ca am o familie de care sunt mandra si nu trebuie sa ma scuz ca sa nu ofesensez pe cei care acum 20 de ani cand eu trudeam cu greu (copii mici , scoala , slujba si toate angaralele ) altii se distrau si isi traiau viata . Nu-s vinovata ca acum sunt singuri si se cred nefericiti . Sunt mai degraba acri si mofluzi .
Si Doamne ce superior priveau si-mi spuneau cu 20 si ceva de ani in urma ,din varful buzelor : „Draga , eu imi traiesc viata , ma distrez , imi fac o cariera …” …Cariera intre timp s-a devalorizat si au ramas singuri si cu invidie .
Da domnilor si doamnelor ! Am facut ce am putut .Mi-am crescut cat de bine am putut copii .Le-am dat respectul pentru adevaratele valori .Se pare ca l-au inteles .
Am norocul unei famili speciale .Dar pentru norocul asta am muncit in fiecare clipa a vietii mele . Si da , domnilor si doamnelor …aveti grija ce tinta  va alegeti in viata .S-ar putea ca peste 20 de ani ea sa nu mai valoreze nici cat o ceapa degerata . Singurul lucru care are valoare e familia .Cu ea poti trece si peste bogatie dar si peste saracie !

2 gânduri despre „Am obosit…

  1. E invidie, Elena. Putini au parte de ce ai tu.Simpatii si antipatii avem cu totii, nu putem sa ne facem placuti tuturor.Si la urma urmei, asta nu are nici o importanta. Lucrurile cu adevarat importante sunt cele pe care le ai tu, pe care le am si eu (si sper sa le am si peste 10-20 de ani). Te imbratisez

  2. Cu siguranta le vei avea .E munca multa ,nu e usor dar vei vedea ca merita .Ca doar culegi ce semeni ,nu ?Iar cei ce vor semana vant …Bafta pe 11 ! O sa fie OK .

Lasă un răspuns

