Pe bicicleta …

Am fost la piata pe bicicleta 🙂 ( nu tocmai piata ci un loc in care vin local farmers ) .Cel mai funny e cosul meu pus in fata . Mergand mi-am adus aminte de primele lectii de mers pe bicicleta , date de tata undeva la Maliuc unde locuiam cand aveam 5 ani . Cat de mandru se tinea el de mine sa invat . Mesterise ceva timp sa monteze bicicleta primita de la prietenii italieni pe care ii aveam…Asta e una din imaginile copilariei …eu pe bicicleta cu tata alergand in spatele meu 🙂
Apoi alta bicicleta nu a mai fost . Nu ne-o permiteam .
Din pacate povestea s-a repetat si la copii mei .Prima bicicleta (e drept cumparata dar care era o avere la banii nostri de atunci ) dat de un Craciun in 89 Andrei cand avea  3 ani .Apoi alta nu ne-am mai permis .  Cristi a suferit  uitandu-se  dupa bicicletele altora pe 12-13 ani . Stiu cat suferea Stefan pentru ca nu ne-o permiteam …
Acum e doar o placere pe care am dat cativa lei …Dar undeva in mine o apreciez la valoarea anilor cand nu mi-o permiteam . Unele lucruri nu le uiti niciodata …

Lasă un răspuns

