Florii si flori

Maine sunt Floriile … Timp in care sa te aduni si sa privesti in jur cum totul  se trezeste la viata .Timp in care sa iti vezi greselile ,sa gasesti solutii .
Maine care in fiecare an imi aduc in suflet Floriile care pe rand mi-au marcat  copilaria , adolescenta ,maturitatea si maternitatea .
La multi ani lor ! Sa le aduca viata multa sanatate , fericire si implinirea viselor ! Viata mea nu ar fi fost niciodata la fel de plina fara fiecare dintre ei .
In rest ..ne pregatim  de vara 🙂 Ascutim cutitele , pregatim carbunii si  lustruim bbq-ul …Ca doar suntem canadieni ce puii mei 🙂
Ca si anul trecut  , mi-am facut curaj si am plantat deja geranium afara .Sper sa nu plang dupa ele daca da vreo zapada a mieilor dar nu mai am rabdare . Vreau sa simt ca e primavara .
Va trimit tuturor un aer de primavara care mi-a cuprins sufletul  si casa …

Un gând despre „Florii si flori

Lasă un răspuns

