Irationala intamplare

Dragostea este poate cea mai irationala intamplare  din viata noastra .Nu a tuturor .Pentru ca sunt unii „imuni” ,”vaccinati” . Rari dar sunt .
Pentru toti ceilalti este o intamplare frumoasa , dureroasa si irationala care ne da peste cap mersul inainte.
Ma bantuie de ceva timp o amintire de undeva din anul intai de liceu . Un celebru bal de boboci .Tip „comunist ” .Pe holurile liceului .E drept  suficient de mare . Muzica Bonney M si Abba ca doar erau anii 78-79 ,nu?
Eu , doar o pustoaica . Inca copil ca sa nu fiu atentia celor de-o varsta cu mine .Dar in atentia celor din anul 4 … Celebrele serbari cu recitari si concursuri patriotice ma adusesera in anturajul lor . Dansam cu ei , flirtam cu ei . Si totusi as fi dat jumatate din viata mea sa fiu invitata de un singur baiat ,unul de varsta mea .Indragostita irational de el as fi plecat  oriunde cu el catre capatul lumii daca mi-ar fi cerut-o . Dar ca orice lucru irational am terminat liceul fara sa primesc  o invitatie la dans …
Alteori alegerile pe care le facem in viata ne urmaresc . Ne dor intrebandu-ne :ce ar fi fost daca? Cum ar fi fost ?
Prima mare dezamagire din viata ? 🙂 Vlady . Liceu .Cand s-a sfarsit simteam ca se sfarsise lumea … Pardoxal a fost ca  m-am vindecat mai repede decat credeam si niciodata nu am regretat sfarsitul . A fost dulce , dragut si atat . Dar ce parea pasiune intr-un mod irational s-a stins mai repede decat as fi visat . Nu lasat nici o cicatrice in sufletul meu .S-a vindecat „curat” , fara urme .
Dupa a fost furtuna  si furtuna a ramas pana la  sfarsit .Durerea primului refuz . Refuz al mintii dar nu si al sufletului . Ce ar fi fost daca ?

Lasă un răspuns

