Tatal meu :)

Da . Asta e tata . Unic , recunosc .
77 de ani . Acrobatie pe care cei tineri deseori doar o privesc . Acrobatie la 300 km/ora.

Cuban Eight

Cuban Eight or Cuban 8 is an aerobatic figure eight maneuver for fixed-wing aircraft both full-scale and radio controlled.


Aeros fig cuban8.svg

5 gânduri despre „Tatal meu :)

  1. wow….Mami e tatal tau…am avut placerea si onoarea sa il cunosc personal cu ani in urma cand zburam planorul in Romania, ma bucur sa vad ca zboara in continuare, este un exemplu si un model pentru multzi, tot respectul. Si da, acum ca am reusit sa imi aranjez viatza la loc aici in Canada am reinceput sa zbor planorul :)..never give up ur dreams.Un weekend placut

  2. Pe unde esti @Big Daddy ? Pe unde zbori planor in Canada ? La Windsor desi avem aeroport nu am vazut planoare dar mi-a zi zis acum o saptaman cineva ca un pic mai departe de noi , la Chattam se zboara planor …Tre' sa trag o fuga sa vad cu ochi mei 🙂

  3. suntem in Mississauga si de zburat zbor la un club langa Cambridge, SOSA. Stiu ca mai sunt ceva cluburi in zona London si la nord de Guelph dar nu stiu exact ce cluburi sunt in zona Windsor/Chattam. Daca ti sa facut dor de planoare, vrei sa le vezi de aproape si ai drum prin zona in ceva weekend poti sa te opresti pe la SOSA, se pare ca zborul continua tot anul atata vreme cat aerodromul nu este sub zapada sau apa. Da doar de stire 🙂

  4. Suna bine .Vin rar in partea aia , mai usor ies in state … Dar daca vin dau de stire . Da ad la pag de facebook sau lasa o adresa de email . Comment sunt moderate si nu o sa public emailul . Cel mai simplu e pag de facebook 😀 .

Lasă un răspuns

