Trăim viata iubind sau urând ?

Ok . De ce sunt oamenii atat de preocupati de alimentatie ? Si cand aceasta preocupare vireaza catre obsesie sau catre OCD ?
E normal sa iti doresti sa mananci sanatos dar pentru asta e nevoie sa „reinventezi ” stiinte ? Sa rescrii fiziologia umana doar pentru a justifica mode, trenduri ? Come on !
Uitam de instincte , de faptul ca trebuie sa iti faca placere sa iti traiesti viata nu doar sa te chinui .
Alergand dupa alimentatie miraculoasa uitam sa ne bucuram de viata .  Si daca as castiga 10 ani in plus (dar experienta imi spune ca nu e asa in nici un caz ) nu m-as apuca sa mănânc vegan , raw sau alte minune modernista . Chiar nu stiu cat ar merita sa rumeg doar de dragul de a fi „curat” . No way !
Imi place ceea ce omul a descoperit , fantezia cu care si-a creat bucataria . SA fie clar : asta nu e o pledoarie pentru obezitate  ( dupa parerea mea sunt doar celalalt pol al prostiei ) ! Ci pentru placerea de a trai !
Doar nu o sa renunt la placere de a combina un vin bun cu o branza de calitate pentru „medicina de google ” a veganilor :)) . Sau la o placinta de mere ,calda si parfumata cu scortisoara ? Capsuni si frisca dulce ?
Sa mananc precum animalele sperand ca voi castiga cativa ani in plus ? Mulțam , dar mai bine nu !
Atat de preocupati de o viata lunga uitam de fapt sa o traim . Uram mai mult decat iubim ! Alergam dupa himere uitand sa apreciem frumosul de langa noi .
Exageram uratul si neglijam frumosul .
Pentru ca adevarul este ca e mai usor sa urasti decat sa iubesti  … A iubi inseamna sa construiesti pe cand in ura doar demolezi . Inseamna sa descoperi ce este bun in cei de langa tine , Deseori orgoliul personal nu te lasa sa faci asta , alteori graba cu care treci peste cei de alaturi . Sau egoismul care te impiedica sa daruiesti fie si macar o  clipa de dragoste .
Dragostea este poate singura bogatie din care poti da fara sa saracesti . Este fara sfarsit , Poti avea un copil sau zece si ii poti imparti dragostea fara ca ea sa se sfarseasca .
Poti iubi un om pana la sfarsitul vietii fara ca iubirea sa aiba sfarsit .
Poti iubi oamenii din jurul tau asa cum sunt ei , imperfecti .Asta nu ii va face probabil pe ei mai buni dar tu cu siguranta vei fi mai impacat cu tine . Mai bogat oarecum .
 Si nu in ultimul rand dragostea te face pe tine uman .
Imi doresc oare o viata in care sa fiu atat de preocupata de cat de „vegan cusher ” e mancarea incat sa uit sa traiesc ? Nu mersi !
Eu nu ma simt murdara cand mananc  . Pentru mine mancarea este o arta . La fel ca si altele , ea ne deosebeste de animale . Nu intamplator omul s-a ridicat si a aprins si folosit focul .
Cine vrea sa renunte la el e invitatul meu . Dar cinstit ar fi sa renunte la  mult mai multe altele si sa se intoarca in natura . La momentul de dinaintea inventarii folosirii focului . Si chiar inainte de aparitia carnivorelor si a  ierbivorelor . Sau sa se roage sa fie mutat pe alta scara de evolutie ,Pentru ca in asta de pe pamant esti ori mancat ,ori mananci . Alternativa nu prea exista cand esti parte din lantul trofic . Decat daca te duci in Raiul crestin unde miei zburda alaturi de lei pe pajisti intinse . Dar unii chiar cred in Rai am uitat :)) . S-au si gandit sa emigreze in el .:)
In fine , pe mine nu ma au de musteriu . Taman a murit o cunostiinta , mai mica decat mine cu vreo 5 ani . Vegetariana , n-a baut (nici macar un stop , ca cica era otrava ) , n-a fumat , nici n-a prea iubit …cica de morti numai de bine dar Marina  nu a prea iubit pe nimeni in afara ei  . Cancer ovarian  .  Dumnezeu sa o odihneasca …  La ce i-o fi folosit sa traiasca o viata atat de uscata ?
Asa ca dragii mei , eu vreau sa ma bucur de ce am frumos in jurul meu . Sa ma bucur , nu sa mi le pun in cap ,atentie ! Nu pledez pentru fata cealalta a oglinzii ci pentru o normalitate .
 Sa mananc ce imi place ,  sa iubesc si sa fiu iubita . Sa descopar lumea frumoasa din jurul meu . Nu e zi in care lucruri frumoasa sa nu iti iasa in cale .
Azi am vizitat atelierul unei persoane speciale . Shirley Williams .
Absolut fascinanta ca personalitate . Si daca o sa urmariti filmarea de jos o sa descoperiti o persoana care pare de 40 dar are 60 . Si nu numai cum arata dar si cum simte . A fost o placere sa o cunosc .Una din placerile pe care viata tu le ofera cu o singura conditie . Sa fi in stare sa te bucuri de ele fara sa strambi din nad la fiecare pas  .

2 gânduri despre „Trăim viata iubind sau urând ?

Lasă un răspuns

