Weekend !!!

Si s-a mai dus si saptamana asta . Asa cu nuante de toamna . Nici rece rau dar nici cald …ca toamna . Cum ziceam ? „Cri,cri,cri toamna gri , nu credeam c-o sa mai vi, inainte de Craciun :)) …” Vestea buna e ca acum AM CARNET ! Adica by,by bus ! Inca nu m-am dezmeticit bine ca soferita dar „per baco” imi place ! NU am crezut ca o sa ajung sa spun asta niciodata ! Da, imi place ! :))
Ne gandim deja la Hallowen , la bomboane si costume , la  mai putin trick si mai mult la treat :))

Lasă un răspuns

