A venit .

Cri.cri,cri toamna gri …
Prima poezie invatata 🙂

Azi gastele erau stranse in spatele casei mele mirosind toamna …

Ultimile flori  se incapataneaza sa reziste 🙂

Si da , rosia asta a fost asa de incapatanata incat a trecut printre scandurile deckului si s-a mai si copt :)) …

Ne bem cafeau fierbinte… cu frisca si ciocolata  ca e week-end …in rest e black toata saptamana… obicei de rasfat … Cafeaua black o am „mostenire ” de la Catalin , probabil inca mai asteapta sa „stinga lumina ” pe Otopeni 🙂 Si bate vant a  Hallowen . Se anunta ceva uragan . Nu pentru noi ci pentru cei de pe coasta Atlanticului aka pe la New york dar si prin New Brunswick …

Ne-am facut stoc de bomboane pentru copii …Hallowen poate veni :)) Mi-s atat de dragi cand bat la usa , pregatiti si costumati … Incerc anul asta sa fac poze .

Deci , dragii mei …o cafea ? care doreste ? Care pofteste ?

3 gânduri despre „A venit .

  1. Daca mai e valabila invitatia la cafea, s-ar putea sa ajungem in primavara (:. E toamna si in Vancouver si e tare gri. De cateva zile ploaia nu se mai opreste; acum cativa ani a plouat 57 zile la rand. Mai mult decat pe timpul lui Noe (: !

  2. Asta e Vancouver 🙂 unora le place asa … eu nu m-as adapta la prea multa ploaie …vara am nevoie de caldura de-adevaratelea 🙂 . Sunt "a summer girl " cum zice un mosulet , pacient de al meu …la mine poate fi oricat de cald si nu ma plang . Accept iarna dar in masura bunului simt , o iarna ca in Quebec sau Alberta ar fi prea mult ptr mine … Cafea e , cum sa nu fie , intodeauna se gaseste cafea ptr musafiri … btw …am niste prieteni in Vancouver care mi-au zis ca nu au simtit cutremurul de aseara … sper ca nici voi 🙂

  3. Nu am simtit cutremurul de loc, desi am inteles ca a fost de 7.7 grade. Aici este un oras, Richmond(cartier al Vancouver-ului) care este sub nivelul marii, un tsunami ar acoperi acest oras, unde este si Aeroportul International Vancouver YVR. Vancouver-ul este superb, numit locul unde muntele se intalneste cu marea, salbatic si atragator!!!daca nu ar ploua chiar ar fi the best place on the earth!

Lasă un răspuns

