Buna seara …

Buna seara …maine nu muncesc asa ca in seara asta , singura acasa ,lenevesc in fata tastaturii .
Ce mai e nou ? Pai nu mare lucru in afara ca a inceput sa-mi placa sa conduc .:)) Zau ca asta e o mare surpriza pentru mine . Am fost genul de pasager usor isteric …niciodata nu mi se parea ca omul meu e destul e „safe” .. Eram mereu cu nervi ,coarda intinsa …atenta …la ce …Dumnezeu stie … :))
Trec peste primele luni in care am inceput sa conduc si eram o catastrofa de frica … Cati mi-or fi umplut frigiderul din mai  pana in toamna numai ei stiu … in rest canadienii sunt oameni civilizati .Nu te claxoneaza , nu iti arata degetul din mijloc , nu te injura si nici nu se dau jos la tine daca nu le faci loc :)) Norocul meu …ca in Bucuresti nu stiu de as fi putut sa invat sa conduc …
Am luat G2 din prima incercare si asta da , a fost o mare surpriza si pentru mine dar si pentru altii . Cu siguranta pentru instructorul cu care am luat cateva lectii in mai si iunie !
DE aproape o luna conduc oficial singura si trebuie sa recunosc ca e mare lucru sa fi independent .. mie imi place sa imi fac singura shoppingul …Sa cotrobai in voia si felul meu magazinele si de 5 ani incoace devenisem aproape dependenta de ai mei . Nu era de mine asta 😦
 In plus nu imi mai e frica de masini , de condus …intr-o maniera care ma surprinde si pe mine . Am urcat sa pilotez un planor cand aveam 14 ani si mi-au trebuit inca 35 de ani ca sa imi fac curaj sa conduc masini … De rasul curcii dar mai bine mai tarziu decat niciodata !
In rest , toate cele obisnuite e scurg pe langa noi … Sper ca in curand sa pot da vesti mai bune … vesti de care voi fi tare mandra .:)
Dar pana atunci , maine aniversam doi ani de la nunta „celor mici” , doi ani de cand Alexandra este in familia noastra . Le e bine , sunt fericiti impreuna si le merge bine … Asta e cel mai important . Sa fiti fericiti dragi nostri si sa va fie si mai bine .

La multi ani dragi mei !

Lasă un răspuns

