Buna seara …

Inca ma mir si eu de mine cum am ajuns la sfarsitul anilor cincizeci ( ai mei )nu numai sa conduc dar sa imi si placa .
Sa fi acasa in 20 de minute …intr-un fel imi lipseste fun-ul din bus dar  intre a pierde o ora minim (si una jumate   cand nu ai noroc ) si a fi in 20 de min acasa prefer 20 de min. Fun mai gasesc si in alta parte 🙂
Toto e plecata in tarile calde cu mama si tatal ei si imi lipseste si mama ei Vio … ca deeh aveam si noi vorbele noastre ,ca fetele . Deabia o astept sa se intoarca , neagra ca ciocolata , pe Teo …Patty iti pun poze , promit 🙂
Vremea se incapataneaza sa ramana ok de calda si cel mai important …fara ninsoare . 🙂 Parca Doamne , Doamne al soferilor se gandeste si la mine sa invat bine sofatul inainte de a ma apuca de „patinat”. O scot eu la capat si daca trec de iarna asta ok sunt mare !
 Astazi am fost in situatia sa admir educatia si buna crestere a unui tanar 21 ani , roman venit de 5 ani in Canada … Prima a fost colega mea de la receptie , canadianca care a ramas surprinsa de buna lui crestere . M-am uitat ” intr-o dunga ” la ea pentru ca nu intelegeam ce i se pare ciudat . Dar ocupandu-ma dupa aceea de el am descoperit ca e unul din aceei copii cu bun simt care stiu sa  vorbeasca nu numai civilizat dar si sa foloseasca cuvinte „rare”:multumesc , permiteti ? , daca imi dati voie (veritabile arhaisme in ziua de azi 😀 ,nu ? ). Nu m-am putut abtine sa nu admir felul in care vorbea si de scoala si de lucru (da , avea si job ) cu entuziasm si placere … Jos palaria parintilor care l-au educat …deabia astept sa-i cunosc si pe ei pentru ca a educa un copil mi se pare una dintre cele mai delicate si deosebite munci iar cine stie sa o faca cum trebuie merita apreciat  .
In rest intre 10 zile si 100 de ani (limitele pacientilor nostri  🙂 ) viata este intodeauna o placere pentru ca poti mereu invata si de la cel care deabia a deschis ochii dar si de la cel care a trecut de o suta si inca iti mai zambeste cochet dincolo de orice rid . Viata e frumoasa in toate hainele sale si in toate formele ei ….trebuie doar sa deschizi ochii si sa o privesti cu sufletul .

7 gânduri despre „Buna seara …

  1. Poate ne intalnim odata la o cafea. Mi-ar face placere. Sper sa nu avem o iarna din aia care sa patinam, caci si cu experienta mea multa de sofat, tot imi tremura picioarele cand masina merge ca sania in intersectie si eu nu o pot stapani.

  2. Si mie 🙂 Ideea este unde :} Ai drum prin batranul Windsor ? Ca la vitejia pe care o am eu inca nu ma incumet inca pe express ca sa o iau catre Toronto banuiesc?Aiurea , acu ma dumirisi :)) Sud Vest sau Est ?

Lasă un răspuns

