S-a sfârșit săptămâna :)

Gata … relax ! Weekendul asta ma apuc sa fatzuiesc casa de sarbatoare ca e acusi decembrie . Beculete , alea ,alea
Casele din cartier sunt deja un vis .Sunt unii care au si pasiune si energie de consumat in asta .
De ani de zile descopar ca lumea e tare mica .
Pe unul dintre site-urile de socializare prin 2005 descopar printre fostii colegi o blonduta cu un an mai mica ca mine de la acelasi liceu  … Tu pe unde esti ? Ce mai faci ? Ea: in Windsor ! Care ? Ala de prin Ontario ? :)) Pai  stai ca in cativa ani vin si eu acolo …Si asa mi-am gasit eu peste ocean , in acelasi oras , colega de liceu . Draga mea Magduta mi-a fost alaturi la toate …Floriile ei se regasesc in fiecare dintre pozele mele de nunti si cununii 🙂 Povestind amandoua am descoperit si ca defapt crescuseram copii si pe aceeasi strada .:))
Vara asta , intamplator , intr-un magazin da barbata-miu peste un prieten din adolescenta de care nu mai stia NIMIC de 20 si ceva de ani ….Stiam doar ca a plecat din Romania … Mi-l aduce barbata-miu in fata si ma intreaba : Știi cine e? Marian ! la care eu am raspuns automat : Cernat ?! WTF ? e mica lumea …nu numai ca il reintalnim dar sta si la 2 strazi de noi (de vreo 17 ani cred ca sunt ei in Canada)  … Cum naiba sa treci oceanul si sa dai peste oameni cunoscuti ?
Acu cateva zile descopar ca un alt blogger e la numai cateva strazi distanta …
Multi spun ca internetul e un lucru rau …da adicție , mănâncă timp …etc .
Eu zic ca marele lui atu e ca aduce lumea mai aproape si daca ai grija sa nu traiesti numai in el (ca din pacate sunt multi care nu stiu o linie de echilibru ) iti este de mare folos .
La fel ca si facebook-ul la  care multi habar nu au cum sa faca setarile de privacy dar se plang de el …Clasicul complain e „sunt invadat de lucruri care nu ma intereseaza ” …pai dragilor lista  voastra de prieteni poate fi impartita in mai multe categorii .Fiecare dintre ele cu nivelul ei de privacy . Practi pe unii poti sa ii lasi  sa vada tot ce postezi iar pe altii mai putin sau nimic daca asa vrei . Deasemenea  poti seta si ce anume vrei sa vezi la tine din ce posteaza prietenii tai … Am prieteni trecuti la acquitances  de la care nu primesc nimic …sunt simple cunostinte care nu ma intereseaza sa stiu in fiecare zi ce fac …De la cei apropiati  vreau sa stiu noutatile in schimb …
Tot ce le spun de fiecare data e invatati cum functioneaza si apoi plangeti-va de ceva …. asta mi-aduce aminte de soacra-mea care in anii 80 tinea masina de spalat nou nouta in baie pe posta de mobila fiindca nu stia sa o foloseasca …dar nici nu facea nici-un efort sa invete …
Mi-aduc aminte de anii 98-99 cat am fost plecat  departe de ai mei  … cat de grozav ar fi fost sa fi avut atunci tot ceea ce internetul are de oferit acum 🙂

2 gânduri despre „S-a sfârșit săptămâna :)

Lasă un răspuns

