Lenea duminicala :)

So… duminica si o mare lene 🙂
Aseara am ras de una singura in fata unui poster . Radeam si-mi imaginam fata unora .:)

Si fiindca asta se intampla pe facebook  m-am conversat cu o alta prietena buna .Am impartit ceva medicina si gimnastica pe vremuri -medicina la batranul Grigore(ea stagiara eu asistent ) si aceeasi banca asteptand in sala de gimnastica de la CSS2 .Ea barbatul ,eu copilul . Dupa ani ne-am reintalnit amandoua prin Canada . Ea cu barbatul pe care il astepta atunci , eu cu copilul care nu mai e copil 🙂 .
Ea postase posterul ala si o alta inversunata posteaza poza asta :

Iar draga mea prietena ii zice : Dar ce e asta? Frigider pentru capre ?! Evident ca totul in gluma … Lori a mea e doar una care iubeste drumul de mijloc  .Cred ca aici ne asemanam . NU ne plac extremele si nici viata monahala . Stim ca sanatatea nu trebuie sa devina o obsesie .Nu de alta dar (poate) vindeci trupul si strici mintea si unde e castigul ? 😀
Aseara am scos un pic nasul pe terasa .Mi-e o lene bolnavicioasa zilele astea mai ales ca Andra e dincolo de Toronto dusa pentru un concurs si tare liniste doar cu baietii .

Asta e ce se vede seara  la mine in spatele casei .

E duminica azi si da , iata si prima zapada 🙂

Asa ca ne zapacim oleaca niste ardei si niste oua

Si gata papa bun si langa el doar o cafea asa de duminica cu caramel si un pic de dulce neaos romanesc langa ea .:)

Duminica placuta dragilor !

PS si cateva poze de la parada de sarbatori dintr-un orasel de langa noi Amherstburg. mai multe despre el aici :http://en.wikipedia.org/wiki/Amherstburg

Lasă un răspuns

