Puzzle

Viata noastra e plina de amintiri aici … Avem deja povesti si intamplari .Prima ,primul , evenimente …
Asta ma face sa spun acasa .
Primul cuib de robini .

Primul concurs al Andrei …

Concursul si emotiile de la Montreal ..2009

Primul interviu in Canada.

Craciun 2008

Craciun 2010

Craciun 2011

Primul DA spus de cei mari   …

Primul pas al celor mici …

Primul fir de leustean

 Primele flori ale visinului

 Primul ghiocel 🙂

Prima vizita a lui Patty

Toto la varsta cand era podoaba in pomul nostru …

 Si crescand mare 🙂

 Prima intrare in US …2008

 Primul 1 Iulie 🙂

 La noi pe ulita

 A doua vara  a lui Patty la noi …

Cand am venit in 2007 aparuse primul Kindle si toata lumea era incantata .Nu si de pret .Era vreo 800 de doalri unul . 🙂
Prin 2010 mi l-am luat pe al meu cu vreo 125 .Acum nu te costa decat vreo 75-80 dolari unul …Despre evolutia lui tehnica nu mai vorbim 🙂

Toate astea sunt piese mici de puzzle .Separat nu valoreaza mare lucru .Intregul si valoarea muncii conteaza .Bucuria cu care le pui in suflet . Oare intelege cineva aceste lucruri ?

7 gânduri despre „Puzzle

  1. Moldoveanca mea draga , fiecare cu ale lui .Altii au fotbalul noi gimnastica si aviatia …cu astea am crescut in casa si cu asta au crescutsi copii :)Multumesc Mowgli , mai mult decat frumoase sunt bucatele din viata noastra …:)

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.