Christmas Time

Ce-i pentru mine perioada asta ?
Sora Cati (fosta colega in scoala de asistenti , maicuta ortodoxa de la Vladimiresti ) avea o vorba : fiecare primeste in felul lui Craciunul la fel cum fiecare avem  crucea noastra de dus .
Si ne-o purtam diferit si nu e mai putin importanta crucea mea de mirean decat a unuia din cea mai asceta manastire …
Ok … Revenind la Craciun … il iubesc in toate aspectele lui … de la jucarii si ciocolata , pana la slujba de Craciun din biserica ( si aici , recunosc ca am o slabiciune pentru slujba in biserica catolica 🙂 )
Ce poate fi ma apropiat si placut unuia Dumnezeu decat bucuria din ochii unui copil cand priveste o jucarie ? Sau mirosul de cozonac care imbraca casa in ajun ? Cantecele care iti umplu sufletul fie ele laice sau religioase …Nici unul nu cred ca este de dispretuit … Si ele nu au rostul de a te apropia de Dumnezeu …e cel putin naiv cel care crede ca un Dumnezeu adevarat s-ar lasa „lingusit” de niste biete imnuri ….Come on !
Cred ca am mai spus-o odata incepeti prin a-l cauta si intelege pe Dumnezeu ce se afla in sufletul vostru , zambiti mai mult , fiti mai  indulgenti cu ceilalti , iubiti si impartiti ce va prisoseste … Altfel  nici o matanie , citit de biblie si broboada neagra nu te poate „purifica” 🙂
Revenind la Craciunul nostru , la toata bucuria acestui anotimp …imi place , imi place la nebunie ! Imi place sa imi impodobesc casa , imi place sa cumpar cadouri , sa le ascund , sa anticipiez bucuria de a le daruii 🙂
Im place sa gatesc de sarbatori ….Imi place piftia usturoiata , slanina fiata in usturoi si bine imbracata in boia , sarmalele si salata de beof …
Imi plac ghetutele puse la geam si ochii copiilor lucind dimineata cand le gasesc pline de dulciuri …
Si sa ascult colinde si cantece de Craciun imi place  …

Si de la cantaretii mei preferati in top 10 : 🙂

Lasă un răspuns

