Notre Dame de Paris

In 98 eram la Paris si toata toamna aceea mi-au rasunat de pe toate posturile de radio melodiile acestui spectacol  …Garou , Segara, Lavoie, Bruno , Patrick Fiori … Muzica lor mi-a umplut atunci sufletul si de ei m-am indragostit pentru totdeauna … Garou este inca o dorinta de a mea de a reusi sa-l vad live … Compania canadiana a jucat cu casa plina ani de zile …

Apoi am mai descoperit , produsa de aceeasi companie ,  Romeo si Julieta ….Admirabila punerea in scena !

Si am sfarsit indragostita iremediabil de Garou pe care l-as asculta zile in sir fara sa ma plictisesc .

Lasă un răspuns

