Ganduri si amintiri

Gata si saptamana asta … A trecut si Mos Nicolae …Inca mai fac pe Mos Nicolae pentru copii mei . Probabil pana vor aparea puii mici la noi in familie . Atunci nu vor mai fi ei copii :))
Acum o saptamana ziceam ,plina de convingere ca in primavara ies si pe express way  ca sa ma invat .Marti dau sa traversez EcRow(expresway-ul nostru ) si cand sa ma apropi vad politia care bloca intrarea pe drumul meu .De intors , nu puteam , asa ca nu aveam decat doua alternative si ambele implicau intrarea pe express :)) . Asa ca ia-o femeie pe EcRow si calca acceleratia pe o ceata naspa pana la  vreo 100 si ceva la ora …Nu de alta dar sa nu se suie altii pe mine :)).
Mergeam si cantam singura in masina melodiile lui Margineanu :)) Evident ca aveam inima in gat dar a doua zi    am luat-o tot  pe ECRow ! A inceput sa-mi placa !
A fost si ziua lui Mos Niculae al meu .Tati . Acum o  saptamana era iar pe la televizor dand interviuri

.http://www.tvrplus.ro/editie-telejurnal-68459
de la minutul 21 il gasiti 🙂

Nu a lipsit nici mon frere bineinteles de la sindrofia „zburatorilor ” 🙂

Adevarul ca stiu multi mai tineri ca  taica-miu care se proptesc intre doua perne si asteapta sfarsitul iar el se incapataneaza sa dea lectii celor tineri 😀 . Sunt mandra de el ! 77 de ani si nu cred ca a luat in viata lui nici macar o vitamina .Poate rar vreo aspirina ….In rest a mancat de toate , a baut (nu-i aviator ala care nu bea o bere sau un vin 🙂 )… Singurul  viciu pe care nu l-a avut a fost fumatul 🙂
Copil fiind imi aduc aminte de petrecerile lor cand se incingeau toti la povesti despre zbor si stateam cu gura cascata ascultandu-i . Mai tarziu am inceput sa zbor si mergeam cu ei la Carul cu Bere unde se adunau dupa zbor povestind , defapt spuneau ei , faceau „analiza zilei de zbor ” …:) Ce vremuri 🙂
Mi-e dor de oamenii de atunci ..de nea Barbuceanu , blajin , pe care nu l-am vazut enervat decat rar …dar si cand l-am vazut 🙂 Cat de furioasa am fost pe el cand la sfarsitul unei zile de zbor mi-a luat ultimul tur de pista si l-a dat lui frate-miu :))
Apoi John (Ionescu) , instructorul meu din al doilea an …Nea Romascu sau Nea Puiu Bindea…
Multi nu mai sunt demult …Zboara in alte lumi demult .
Mi-aduc aminte de prima greva veritabila din viata mea .
1980 . Era  vara in august cred si pe vremea aia existau asa numitele tabere de PTAP(ceva utecist-militar). Si in fiecare vara  o luna intreaga veneau astia pe capul nostru la Clinceni sa fie zburati . Noi cei care eram elevi la zbor trebuia sa ne multumim cu firimiturile si nici atat .Aia trebuiau sa zboare. Ordin de partid!
Asa ca ne-am suparat rau  noi, ne-am facut bannere , ne-am asezat in capul pistei de aterizare si am pus de o greva . De adevaratelea ! :)) Doamne ce naivi eram ! Noroc ca nimeni nu ne-a luat in serios .Nici macar aia de la baza militara de alaturi ! Era totusi 1980 si daca cineva se punea la mintea noastra si ne turna o incurcam rau de tot …
Eram doar inebuniti dupa zbor si frustrati …aproape in sevraj :)) Lupu , Limbalata , Ana Maria (Sima), Floricel … ce vremuri si ce oameni ! Eram de dimineata pana seara pe aerodrom fara sa ne pese de cluburi sau mondenitati si nici de tzoale de fitze 🙂
Ma uit acum la Robert si Andra si regasesc in ochii lor aceeasi pasiune pentru ceea ce fac . Exact cum o are tatal meu pentru zbor .  Sunt in stare sa munceasca de dimineata pana seara pana cad rupti de oboseala daca au un tel . Si sunt , la fel ca si el perfectionisti . Si inventivi .Asta inseamna pasiunea si puterea de a visa .

4 gânduri despre „Ganduri si amintiri

  1. Ei , crede-ma ca nu avionul l-ar impiedica pe tatal meu sa treaca oceanul ci doar regulamentele :))) Si daca ar fi cineva care sa il lase sa faca asta ar face-o :))) Nu l-am auzit niciodata zicand nu se poate face ci doar stai sa vedem cum o facem !

Lasă un răspuns

