fara titlu :)))

Ieri am fost companion pentru Toto la primul ei „antrenament ” de gimnastica . Imaginile spun mai mult decat o pot face eu . Calitatea  nu  super (telefon de dupa geamuri  🙂 ) dar sunt” relevante „.

Ieri a fost ziua mea de fun iar azi m-am multumit doar cu shopping si o contributie substantiala la economia Romaniei . :))

5 gânduri despre „fara titlu :)))

  1. Ah , nu…astea si in Romania le cumparam …fiecare popor are gusturile lor . Uite de ex boreal …altfel il fac rusii , altfel polonezii . Am mai facut bors in casa dar nu mereu si lacmine ciorba se face cu bors si leustean ca deeh, gatesc caco moldoveanca (chiar daca sunt nascuta si crescuta in Bucuresti ).Pireul de castane este favoritism meu si culmea in Romania il gaseam rar si era scump ptr buzunarul meu acolo .Aici nu le-am dus dorul . Se gasesc in multe magazine .

  2. Multumim de urari Floare de Colt . Nu uitam niciodata ca lucrurile merg asa si pentru ca punem si o parte din credinta noastra in tot ceea ce facem . Niciodata !O sa ii transmit lui Toto si mamicii ei … Deocamdata e o pitica de 3 ani care se bucura de o sala de gimnastica. Ce va vrea sa faca mai tarziu e alta poveste si vine de la sine . Ma bucura sa vad cati parinti aduc copii la salile de sport aici .Asta e important . sa le deschizi drumurile si ei sa aleaga .:)

Lasă un răspuns

