Poze

Si pentru ca am promis 🙂 Poze din sala !

Si din change room !

2 gânduri despre „Poze

  1. Mie imi dati dependenta!Aproape zilnic ma gandesc la ce mai faceti, cum o duceti, cu usoare cu grele, cu bune sau grele (am acelasi sentiment si fata de blog-ul skiorului sau al Franciscai).Relatarile d-voastra., nu altfel decat reale, de zi cu zi…..cred eu ca ne vor ajuta si pe noi cand vom traversa Oceanul.Va multumesc. Iar pozele …sunt o minune … imi dau un real sentiment de bucurie.Succes in continuare, Floare de Colt

  2. Esti o draguta Floare de Colt ….stiu ce spui . Nu am uitat anii de dinainte de emigrare , ani in care incercam sa inteleg lumea care ma astepta . Sa nu uiti nici o clipa ca fiecare dintre noi are doar o fata a caleidoscopului …ca indiferent cat vei citi nu vei intelege lumea care te asteapta decat atunci cand vei fi aici . Fiindca ea se oglindeste in tine , in personalitatea ta , in curajul , optimismul sau pesimismul de care dai dovada . La mine era sotul aici si pana nu am ajuns eu aici nu am reusit sa am o imagine reala . Impactul e mare cand ajungi . Fiecare il resimte in mod diferit . Sa aveti un drum usor indiferent in care parte a Canadei veti ajunge 🙂

Lasă un răspuns

