Buna de dimineata la sambata :)

Ok .E Weekend !!
Ieri m-am plimbat la greu prin oras fara sa imi pun asta in plan ! Pur si simplu  🙂 A venit de la sine…
Am plecat  dupa o reteta si m-am intors seara :))
Si toate astea din cauza de facebook 😀 Na ca am pe ce da vina !
De la reteta am ajuns la Mall  Devonshire iar acolo in fata  unui gyros ma pune  naiba sa dau un chek up  si dupa 1 min ma trezesc cu mesaj de la prietena mea de la florarie 🙂  :Esti aproape nu treci si pe la mine ?:)
Daca faci o cafea sa mearga dupa gyros trec !
Si o cafea si dau si cornulete ! OK  si uite asa ne-am asternut la povesti ceva timp …bucuroasa ca a primit raspunsuri de la emigrari … e proaspata casatorita cu un nemtean (din cel de la Piatra 🙂 )si a inceput actele de sponsorizare .
Cafeaua  ca si cafeaua dar cornuletele au fost o nebunie . Cumparate de la polonezi .

Da , romanesti de la Boromir . Asa ca  urmatorul drum a fost pe la polonezi ca sa imi iau si eu si in plus am mai luat mezeluri . sunca de Praga si muschi tiganesc (da, chiar asa se numeste gypsy pork tenderloin-smoked ). Adevarul este ca  le au astia cu mezelurile . Sunt pe gustul meu .Asa ca uite-ma acum cu un snake in fata stand si rasfoind ziare pe internet .

 Da cu un pic de hummus alaturi e chiar grozav . Si musai ciuperci . In Canada am invatat sa mananc ciuperci crude .Lucru care nu mi-a trecut prin cap ca se poate face . Dar sunt faine si  daca le pui alaturi de un hummus bun sau de un baba-ganoush e demential !

Oh,da si apa minerala :))
In fine ca veni vorba in ziare …zilele astea copii au avut articol in Windsor Star :
http://blogs.windsorstar.com/2013/01/21/new-gymnastics-club-opens-in-windsor/
 In prima pagina de sport …ei si hockeiul ceea ce spune multe 🙂

Deci uite cam asa se duse ziulica de ieri  doar pentru fun-ul meu personal … nu ca as fi mandra de asta dar uneori simt nevoia sa risipesc timpul doar pentru mine si atat .Punct . 🙂

Lasă un răspuns

