Sambata ,,,ne intalnim cu groundhogul :))

A aparut primul ghiocel …si inca ai mei sunt pusi pe partea  neinsorita  a casei .
Prietena mea are o adevarata „recolta”.

Si sambata vedem ce zice si Groundhogul  …cat mai sta iarna pe la noi .
Ca vremea stim  ce zice :

Deci ne  vedem cu el in Februarie 2 !

6 gânduri despre „Sambata ,,,ne intalnim cu groundhogul :))

  1. Skior si Elena, si eu m-am saturat de iarna. Am inceput sa tanjesc dupa vara si deja ma deprima vremea asta. Pana acum a fost gerurile lui Ciulea, azi a plouat ca la nebuni, maine iar vine zgriboiul, ce-i asta?! Elena, cum adica v-au iesit ghioceii? :)). Deja incep sa ma simt mai bine, desi pana la Pastele Cailor mai e…

  2. Dap ' sunt poze de azi , de prin gradinile noastre din Windsor … Pe la noi e mai mereu mai cald un pic …pana la capat suntem punctul cel mai sudic al Canadei :)) Avem si noi o reputatie de aparat :)Pune si tu o vorba buna la marmota …sa zica ca vine primavara mai repede 🙂

Lasă un răspuns

