Rostul lucrurilor

Skiorii din New Brunswick ne-au trimis iarna inapoi si nu vreti sa stiti cum s-a zbarlit ea azi :))
„Dom’le ,lume rea” cica sa vina iarna mai multa :))
Glumesc … Azi fusera -5 grade si o vantoasa de aia rece de venii din nord … Bagam gaz la greu la saraca masina si ma uitam ca acul nu vrea sa treaca de 110 pe EC Row …DE ziceai ca am limitator de viteza :))
Cica asa e cand te lupti cu vantul 🙂
Trece el si asta …

Cam asa era de la mine de la birou azi …Iarna nenica …
Si tocmai ma gandeam sa ingrop niste bulbi pentru primavara asta .
Skiorule , facem un deal …iti trimit tie toata iarna 🙂 Pe cuvantul meu ca eu nu o vreau 🙂
Glumesc fratilor … stiu ca si iarna are rostul ei . Ca natura are nevoie de o pauza pe aici ca nu e tropicala … Ca fiecare lucru si intamplare are rostul ei .
Nimic nu e la intamplare .
Dar mi-e dor de primavara si deabia astept sa ma bucur de cafea dimineata afara pe deck 🙂

4 gânduri despre „Rostul lucrurilor

  1. da,da ,da trimite-o incoace cat mai repede ,ca tocmai a venit fiica mea in vacanta si abia asteptam sa dam o tlapa cu totii .dupa ploaia de azi nu stiu ce zapada o mai fi pe partii.

  2. S-o ia naiba de iarna. Ai auzit ce s-a intamplat pe I75 in Detroit azi. Mie imi place vara. Nu ma omor dupa primavara, toamna sau iarna. Cred ca m-am mutat in tara gresita.

  3. Mai , si mie mi-ar place prin Sud dar din pacate cele mai multe vin si cu saracia la pachet (sau comunismul vezi Cuba :)) )…Si asta nu imi place 😀 Da Am citit si am vazut pozele de pe E 75 .Naspa rau …Dar se circula si naspa pe acolo …Si maine fii-mea pleaca si la Toronto singura ca are concurs cu fetele . Doua zile iar e liniste in casa 😦

Lasă un răspuns

