Cred ca surpriza cea mai mare  a anului asta a venit din partea lui taica-miu …are 77 de ani.(just remember :D)
La inceputul lui ianuarie ii cere sora-mii sa il ajute sa-si faca pagina de facebook . Si ca si-a facut-o nu e mare surpriza dar de atunci incoace il vad activ …
Adica cauta intre poze , are deja vreo 160 de friends(multi colegi de zbor , multi fosti elevi si admiratoare :))) ), scrie prietenilor ….Mama mia …
Ma surprinde in fiecare zi cu felul in care se adapteaza la tot ce e nou …si nu ca il accepta dar il si foloseste noul … Sincera sunt mandra de el !

In alta ordine de idei , pe aici a nins olecuta dar nu e bai ca si Willie(harciogu canadian ) a zis ca vine primavara repede so …amandoi sunt la uison .:)

2 gânduri despre „

  1. Mă bucur să citesc despre pasiunea tatălui tău pentru FB. Am fost la fel de uimită când l-am auzit pe unchiul meu de 72 de ani spunând cuvântul "blog". Mi s-a părut foarte cool.

  2. Ce este mai grozav? Ca folosind abilitati noi creierul se mentine tanar ….Este un gen de antrenament al mintii … Un stimulent grozav pentru a evita imbatranirea conexiunilor neuronale …

Lasă un răspuns

