de prin gandurile de azi

Faina e viata… Am vorbit azi cu o buna si veche prietena din tara … Invatatoarea fara de care nu m-as fi descurcat in multe pe vremuri . Nu , nu mi-a fost copiilor mei invatatoare la scoala dar ajutorul primit de la ea de catre ei le-a fost de mare ajutor . Le-a fost dascal, prieten mai tarziu … asta nu poate fi uitat . Un om cu suflet .
Imi povestea ca imi citeste blogul . O surpriza .Habar nu aveam .
Si ca simte o furie la mine  in legatura cu ce se intampla in Romania .Ca si cum as vrea sa mut o parte din ce e acolo aici . Are dreptate . Sunt oameni buni acolo pe care i-as dori scosi din mizeriile care se intampla acolo si care din pacate vor fi si mai grele .
Imi spunea ca cei tineri vor sa plece . Ca s-au saturat sa astepte schimbari .
Ca ea munceste dublu adica o clasa de intaia si una de a4a …Se invata in ture … Ca nu sunt nici platiti omeneste in schimb se cere sa faca studii universitare ca sa predea ca invatator … Care isi va mai pierde 4-5 ani prin facultate ca sa ajunga sa predea la elementara ptr 1100 lei ?! Astia sunt nebuni ? Nu au invatatori ,nu au nici cu ce ii platii si mai ridica si standardele …
A , sunt oameni pe care i-as lua de as putea de acolo .Oameni pe care tara aia nu ii merita . Oameni pe care politica de acolo nu  ar trebui sa-i umileasca .
Dar nu e posibil din pacate …
Imi doresc sa pot aduce pentru moment copilul care asta toamna a plecat plangand … Si poate ne va ajuta Dumnezeu , chiar si in conditiile in care caile de emigrare s-au ingustat atat mult , sa o aducem .
Asta pentru ca zilele trecute a spus o fraza care m-a intristat …eu in tara asta nu voi naste si creste nici un copil , asta nu e o tara in care sa cresti un copil . Si da , stiu ca are dreptate .

2 gânduri despre „de prin gandurile de azi

  1. Offff….Ma faci sa vibrez din toata fiinta mea… (asa cum mi se intampla de fiecare data cand dau de tine)Imi place sa-mi ajut semenii cu ceea ce pot. Numai ca ajutorul meu se limiteaza la o perioada destul de scurta.Cum as putea sa-i multumesc celei care a vegheat ani la rand asupra copilului meu si a mea? Care mi-a fost aproape ori de cate ori am fost in impas? Iti multumesc ca mi-ai fost veghe! >:D<Ca ne zbatem in noroi este incontestabil. Ferice de cei ce au avut puterea de a se scutura de tina spre a-si implini visurile. Succes in tot ceea ce intreprind!

  2. Nu a fost o perioada scurta , a insemnat mult si daca inca si azi isi aduc aminte ce i-ai invatat inseamna ca a fost important … ce am facut eu …not big deal :))Mereu mi-a placut sa dadacesc . Te pup si ai grija de voi … Sa i se implineasca visele flacaului pe care ai sa razi mi-l amintesc si azi in fata usii avand cred un an si ceva 🙂

Lasă un răspuns

