One more

Familia noastra s-a mai imbogatit cu inca un VIP 🙂
Ionut Cornila  este fiul verisorului meu si este un actor al teatrului national din Iasi . Si nu unul oarecare ci capul de afis al noii stagiuni .Regia Silviu Purcarete !
Copilul asta cred ca a muncit enorm ca sa poata reusi dar ma bucur ca a avut curajul de a lupta pentrul un vis .
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/Omul%20Zilei/omul-zilei-de-marti-ionut-cornila–65327.html

Tanti Mia , bunica lui  si matusa mea draga cred ca e mandra de el  acolo , sus  … Mi-a fost mai mult decat o matusa mie asa cum pentru mama mea a fost mai mult decat o sora dupa ce au ramas fara parinti .
Este curios cum familia mea din Moldova a fost mai importanta decat rubedeniile de prin Muntenia indiferent de cat de des sau nu ne-am vazut …indiferent cat de mari au fost distantele …indiferent de ori ce …
Ionut seamana rupta bucatica cu tatal lui , verisorul meu …acelasi zambet strengaresc se aprinde si la el in coltul gurii . Mi-as dori sa ajung sa-l vad jucand . Cine stie ?!
Teatrul a fost  iubire de o viata pentru mine si ma bucur ca mai e inca un talent in familia noastra despre care se vorbeste … 🙂

3 gânduri despre „One more

  1. Am destule 🙂 Familia mamei de acolo e . Bunica era svaboaica din Timisoara dar a plecat de tanara dupa bunicul . Am rude in Tg Neamt , Botosani, Falticeni …Iasul e orasul studentiei mamei mele . locul unde s-a intalnit cu tata la un concurs de planorism … Mergeam cand eram copil pe la concursurile tatei acolo . Mai am matusi pe acolo :)Da , sala teatrului din Iasi e un loc special …si mie imi e drag 🙂

  2. Avem ceva in comun Elena. Teatru este si iubirea mea de o viata si a facut parte din viata mea multi ani. Cele mai frumoase amintiri le am cand ne pregateam pentru un spectacol. Felicitari pentru succesul nepotului tau!

Lasă un răspuns

