Ce am mai facut :)

Sa iesim din pasele melancolice si triste …
 Ce am mai facut …Nu prea multe .
A venit solul nou . Rosu , asa cum si l-au dorit !
Aseara am facut cateva poze … Repede cu telefonul , nu va asteptati la minuni :))

Miercuri am fost la un Open House la scoala  pentru Tea . Anul asta va face 4 ani si merge la scoala .
Am fost mai mult decat incantata de ce am vazut acolo .
Scoala noua , frumos aranjata . Clasele friendly fara spatii „reci „. Sali de muzica ,sala imensa de sport …si din clasa de kindergarden nu-ti venea sa pleci .
Au ales un program de french immersion iar de anul asta vor avea full day ptr kindergarten ceea ce e de mare ajutor pentru parinti .
Ce mi-a placut la nebunie … In locul tablei clasice era o „tableta” imensa screen touch …pe care se puteau lucra programe adaptate varstei si materiei studiate .
Materialul didactic era de la cel mai simplu (bucati de lemn , crengute de ex ) pana la cel de tehnologie de ultima ora .
Site-ul scolii si al fiecarui profesor in parte :intrati pe numele fiecarui profesor in parte si veti descoperi poze .Pentru cei interesati de cum arata o scoala in Canada e interesant de explorat !
https://publicboard.ca/schools/tecumsehvista-elem/classwebsites/Pages/default.aspx

Si poze de la vizita :

Lasă un răspuns

