Zi trista …

Kiki   1 Martie 1995-27 Feb 2013

Pisica mea , romanaca prin nastere si canadianca prin emigrare a plecat in lumea ingerilor … Recunosc ca mi-este greu . A fost parte din familie . Suficient incat sa o aducem cu noi acum 5 ani …
Indiferent cat de obisnuita sunt cu moartea si datorita meseriei mele sunt , indiferent de orice , oare …
Odihneste-te in pace inger drag !

5 gânduri despre „Zi trista …

  1. Imi pare rau sa aud asta, Elena. Animalelutele asta mici si dragalase chiar devin parte din familie.Eu cred ca exista si o lume dincolo pentru animale si pisicuta ta s-a dus in raiul animalutelor.

  2. Imi pare rau de pisicuta ta.Si noi avem un shih-tzu si daca o sa plecam cel mai probabil ca o sa-l luam cu noi.E fetita noastra si nu putem renunta la ea.E parte din familie.Stiu ce simti cand iti moare un animalut tinut in casa ..care doarme, mananca se joaca si respira in aceeasi casa cu tine.Ne rugam sa-i fie bine acolo unde ajung pisicutele dupa ce ne parasesc!

  3. Inca o caut cu privirea prin casa , inca mi se pare ca o aud …am stat langa pana in ultima clipa si a fost greu …si asta o spune cineva invatat cu moartea …. lucrand la urgente nu ai cum sa nu fi invatat cu ea ,,,Nu am putut sa le lasam in tara in nici un caz … mi-a fost greu sa las si catelul la cala cand am zburat incoace daramite sa o las de tot in tara …

Lasă un răspuns

