Despre Mucenici si alte povesti . Sau cum bat campii(de vina e Mowgli :) )

 OK …a fost 8 Martie si fii-miu ne-a terminat „moral” si pe mine si pe sora-sa aducandu-ne cate un buchet de flori acasa , la prima ora a diminetii , dupa o tura intreaga de noapte … Wauuu intradevar 🙂 Baiatul asta devine din ce in ce mai grozav.Pe cat de rebel si „trouble-maker ” a fost adolescent pe atat de mult se schimba acum . Sunt mandra de copii mei , de toti patru , ca  indiferent de orice sunt alaturi …. si sunt sigura ca indiferent cat de „matza si catel” au fost si vor mai fi , ei ar fi in stare sa sara la gatul cuiva doar daca li s-ar parea ca celalalt e amenitat (fizic, moral )de cineva .

Daaaa , am facut si macinici . Cu acel aparatel pe care in 2009 Robert l-a adus din tara cand a venit la Gymnix Montreal pentru concursul de Cupa Mondiala . Ma intrebam ce o fi gandit saracul baiat cand fata de care era indragostit ii cerea sa ii aduca aparat de facut macinici ? :)) Atunci l-am cunoscut oficial pe cel care aproape 4 luni mai tarziu devenea sotul fiicei mele .
Nu am sa uit niciodata drumul catre Montreal .:) Era dupa o tura de noapte a sotului meu care a condus Windsor-Montreal cu doar o jumatate de ora pauza . Si apoi intalnirea cu Robert , care m-a impresionat prin modestie si bun simt . Iar ochii copilului meu indragostit spuneau toata povestea , fara cuvinte .

 Poza facuta dupa ce a castigat medalia de argint 🙂

 Si impreuna cu un alt campion despre care nu am decat cuvinte frumoase .In special cum s-a purtat atunci cu delegatia de gimnastica venita la Montreal …

Ce exista intre ei era rar si greu de gasit . O poveste de iubirea cum numai in carti intalnesti . Asta ii face atat de speciali .Oamenii astia doi iau iubirea in serios .

De atunci a trecut ceva timp . Povestea caruia multi corbi i-au cantat prohodul a supravietuit . Chiar daca unii au incercat chiar sa o distruga  la modul real .
 Pentru ca spre deosebire de altele e reala .
S-a nascut o familie . O sala de gimnastica . A inceput alta poveste sau poate asta nu e decat continuarea …

 Am inceput marketing-ul . promovarea …
Vin copii in sala …

A venit si prima medalie de aur . De la fete .Si nu intamplator poate de la barna…aparatul preferat al Ruxandrei .:)

Eu cu ale mele . M-am indragostit de pantalonii din colectia primavara-vara H&M .
Link H&M aici !
Atat de tare incat azi cred ca trag o fuga sa imi iau singura problema e ca nu m-am decis la culoare :)) .I-as lua pe toti daca ar fi dupa mine :)))

Probleme adica nu gluma pentru weekendul asta :)))

7 gânduri despre „Despre Mucenici si alte povesti . Sau cum bat campii(de vina e Mowgli :) )

  1. Pai fara mucenici nu se poate :)Cred ca m-ar exila copii :))Tu mai bine zi ce zici de pantalonii aia ca maine cred ca ma opresc in Devonshire si inca nu m-am hotarat pe care sa ii aleg :)))

  2. Mi-ai facut o pofta de mucenici. Cred ca atunci cand ne intoarcem in Canada, o sa fac si eu. Dar imi plac aia in ciorba mai mult. Si sa iti traiasca copiii si sa fie fericiti! sufletele pereche se gasesc f rar!

Lasă un răspuns

