Da , e primavara adevarata …zi de gradinarit si curatat pentru primavara …

 In parcul din spatele casei e gasca de fotbalisti cum da un pic geana de caldura …si de obicei ungurul joaca cu romanul in aceeasi echipa :))

 Au dat mugurii la visin si cires ….

 Lalelele negre din fata au dat coltul .

 DA …Sheeba e cea mai happy nu degeaba numele ei din pasaport si carnet este Happy Sheeba :))

2 gânduri despre „

  1. Elena vino si la mine te rog, ca nu am nici un chef de curatat. Am facut in casa dar afara nu stiu de ce nu mai pot. Am imbatranit. Poti sa o aduci si pe Sheeba, ar avea Charlie al meu companie. Weekend placut!

  2. E greu pana te urnesti :)) Eu cum am dat cu ochii de soare nu m-am putut abtine . Ba azi , ca orice canadaian care se respecta am tras o fuga la Canadian Tire :)) ( Era parcarea full )…am luat o foarfeca noua ptr prunning ca in trandafirul catarator din fata intrai doar cu una cu manere lungi altfel te rupeau tepii .Mai mare dragul afara acum 🙂

Lasă un răspuns

