e primavara …

E cald .E bine . Am inceput gradinaritul in forta : muscatele sunt puse deja in jardiniere , busuiocul e maricel si la fel a dat si leusteanul de vreo 10 cm .
Am plantat pentru prima oara bujori .Sper sa si iasa . Vreo doi trandafiri (alb si rosu ) .
Si da , surpriza surprizelor , am gasit  arbust de soc la Canadian Tire azi … Abia astept sa creasca mare si sa infloreasca : sper de la anul sa fac socata 🙂
 De vreo doi ani beau cafeaua Nabob . Imi place la gust . Zilele trecute imi aruncam privirea pe un post romanesc si in timpul reclamelor la Cafeau Tassimo vad un pachet care imi aduce aminte de designul de la Nabob . Jacobs ! Mai sa fie ! Iau si scotocesc (google,off course 😀 )si intradevar Nabob este Jacobs … Mama ei de globalizare :))))

9 gânduri despre „e primavara …

  1. Deci Canadian tire in est in fata magazinului …sunt in mare sale ca is ramasi de anul trecut dar sunt viabile plantele (au muguri ) .E prima oara cand vad si am luat si eu si prietena mea cate unul ptr socata este ceva ce imi lipseste . Deeeh fiecare cu nostalgiile lui 🙂

  2. Elena, iti aduci aminte ca mi-ai trimis in toamna graunte de leustean cu instructiuni de utilizare? Ma pun zilele astea sa il saman ca mi-ai adus acum aminte :). Am tot asteptat primavara si daca nu o mai venit, am uitat. Dar bine ca mi-ai amintit. Sper sa se prinda si la mine. O sa ii fac poze cand da roade.

  3. Pai atunci treci la semanat 🙂 Sa ai rabdare cu el in primul an ….Ca dupa nu mai reusesti sa scapi de el din gradina . Pune-l intai in niste paharele mai mici de plastic si cand ai plantute de 10 cm pune-le intr-un ghiveci mai mare .Au nevoie pamant ca au radacini viguroase 🙂

  4. Asa o sa fac. In wk il saman. Eu n-am gradina, n-are unde se intinde, eventual in capul vecinilor. Iar vecinii mei sunt chinezi, deci nu inteleg ei nimic din ce inseamna leusteanul :).

Lasă un răspuns

