…vineri dimineata…

Buna dimineata ! E vineri …zi libera pentru mine .:) Pana in septembrie cand coleaga mea o sa fie mamica si voi incepe sa fac si vinerile dimineata … Asa ca ma bucur cat pot de ele . Pentru ca imi plac .
Mi-am turnat o stacana mare de cafea si am inceput sa rasfoiesc forumurile , stirile , blogurile … Ne mai vedem  prietenii ce fac…Aaaa si facebook …. Asa am aflat si eu ca sor-mea si nepoata-mea au plecat dis de dimineata la Falticeni la matusa noastra . E singura si e bolnava …banii de pensie nu ii ajung sa cumpere nici medicamente care nu , nu mai sunt gratuite decat in teoriile guvernantilor . A trebuit sa ii taie gazul ca nu are cu ce il plati . Am aflat asta tarziu . Este mult prea mandra sa primeasca un ajutor .
Mi-aduc aminte de anii copilariei , de vacantele intregi de vara petrecute la ea , de pasca ei cu ciocolata de cozonacii incredibili si de cea mai buna ciocolata de casa din lume …
Si de dimineti cand ne trezea in miros de clatite fierbinti si dulceata de cirese amare …cea mai grozava dulceata din lume .

Eu impreuna cu tanti Gicuta . La Falticeni .

 Impreuna cu mama in Bucuresti .

 Anii copilariei .Am fost norocoasa sa fiu inconjurata de o familie grozava si oameni speciali .

Si nu e drept pentru ei ce se intampla in tara aia …Stiu ca revolta mea e inutila si ca sunt multi altii suferinzi nevinovati … Pe care cei care stiu sa fure si sa conduca Romania i-au uitat si ii umilesc zi de zi … Si asta e un motiv pentru care nu voi accepta niciodata „normalitatea ” romaneasca .
Nu ii deplang foarte tare pe cei tineri . Cea mai mare parte au ales sa le placa smecheria si smenul national. Au invatat sa fure inca din primele clase de scoala . Au invatat cum merge cu scara de valori rasturnata … Si se descurca de minune .
Cei putini , care mai au inca in mintea lor notiunea de normalitate , de valoare adevarata ….aleg sa plece dupa ce incearca sa lupte un pic cu sistemul …fara succes .
Dar cei batrani sunt victime tacute si fara putere . Sistemul medical de acolo ii umileste zi de zi … Pensiile sunt impartite intre medicamente, lumina  si spagi … iar daca le mai ramane ceva de mancare … e doar un noroc .

2 gânduri despre „…vineri dimineata…

  1. Nu iti va trece atat timp cat mai exista oameni cu nume si prenume acolo de care sa iti pese … Dar e un risc asumat prin emigrare .Puteam alege sa ramanem acolo sa "dansam" pe muzica lor ,sa furam ca ei sau sa ne lasam furati de ei …dar am ales plecarea pentru ca nici una dintre optiuni nu era pentru mine … Probabil ca asta ai simtit si tu . Dar ca orice decizie grea vine cu anumite dureri asumate . Asta este si as lua de 100 de ori aceeasi decizie .

Lasă un răspuns

