Floriile mele

E duminica  dimineata , sunt Floriile si gamdul imi zboara la „Floriile” mele … Le iubesc cu tot sufletul meu si daca as putea as da orice sa  vad fericire la ei . Pentru ca fericirea lor este si a mea .
O zi luminoasa Floriile sufletului meu !
Ma pregatesc de biserica …. Am mai spus …nu sunt prea bisericoasa de felul meu , nu ai sa ma vezi in fiecare saptamana la  liturghie . Asta nu inseamna ca nu inteleg si nu repect biserica ca semnificatie . Doar ca dialogul cu Dumnezeu nu il regasesc intodeauna numai in biserica .
Ma pot afla in legatura cu Dumnezeu si intr-o dupa-amiaza linistita de vara , in fata unui fluture asezat  pe o petala de trandafir sau privind apa linistita a unui lac .
Dumnezeu asa cum il inteleg eu nu e materializat numai intr-o institutie …Dumnezeu este in lucrurile frumoase si bune din jurul nostru , in gesturile de bunatate si renuntare , in gandurile noastre bune , in incercarile de a face ceva frumos sau apropiat de pefectiune …
Biserica e doar unul dintre lianturile care ii leaga pe oameni si are rolul si importanta ei . De aceea este bine sa fie sprijinita dar …sunt multe de zis depre felul in care oamenii inteleg rolul bisericii si menirea ei .
Dar asta nu e subiect pentru ziua de azi … Azi sunt Floriile . Azi gandurile, iubirea  si ruga mea merg catre Floriile sufletului meu . La multi ani !

2 gânduri despre „Floriile mele

Lasă un răspuns

