Trece vremea..

May 15 …Un soare superb afara si eu in zi libera …Ce poate fi mai fain ? Sunt 26 de grade acum si e abia 11 ceasul .
Mi-am baut cafeau afara si am facut revista presei … printre altele . Cuibul are doi pui deja am reusit sa o pacalesc pe „mamica” si sa le fac poze .
Zilele astea am citit pe facebook o diagrama :

Deci care e problema ? Atat timp cat ce faci , locul unde esti , oamenii care te inconjoara iti aduc fericirea de ce ar trebui sa le schimbi ? Iar daca esti nefericit ce scuza ai sa nu faci ceva sa schimbi ? 
Pana la capat … ar trebui sa iti para rau pentru ce NU AI FACUT , pentr cu NU AI INCERCAT … in nici un  caz pentru ce ai facut … Nu ai nici o scuza in viata pentru nefericire atat timp cat nu ai incercat sa faci ceva pentru a schimba sursa ei . Poate nu vei reusi  dar ai incercat si asta e foarte important .

 Asta e noul meu prieten 🙂 Proaspat sosit din Australia .Adus de unul dintre pacientii nostri .

 Flori primite de Mother’s Day 🙂

 Rosiile au legat deja rod .

 Iar de la capsuni deja primesc rasplata cand le ud  seara .

 Leusteanul e deja mare , motiv pentru care ne-am invrednicit sa incepem a il punem la congelator pentru iarna .

 Puii fotografiati pe furis …

O zi minunata va doresc si voua dragilor !
2 gânduri despre „Trece vremea..

  1. Sonia e frumos rau desi e inca mic (deabia dupa 3-4 ani isi dau drumul tufele de liliac-cresc pana la 3-4 m inaltime ) …dar cel mai grozav e ca atunci cand stai langa el miroase incredibil de frumos 🙂

Lasă un răspuns

