Victoria Day ….long week-end :)

E Victoria Day , e cald , e vara si am trecut deja la sandale 🙂

 Cred ca tocmai mi-am facut un „prieten ” …un paianjen a carui harnicie ma impresioneaza 😀 … A reusit intr-o noapte sa isi refaca panza .
Masina spalata seara …dimineata panza era asa cum o vedeti  🙂

Dimineata e un soare cand ajung la munca de-mi vine sa fac calea intoarsa catre casa :))

Ah da si cea mai buna ciocolata de care nu ai cum sa nu te indragostesti 🙂

Si fiindca ma plictisisem de coronitele pe care le puneam de obicei mi-am facut eu una …originala si exact in toanele in care ma simt …

M-a costat cativa dolari si  o ora de munca  🙂
Mai nou m-am apucat sa ma „joc” cu sapun „hand-made”….Este chiar grozav cat de multe optiuni de creatie iti poate deschide jocul asta .
https://www.google.ca/search?newwindow=1&hl=en&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=955&q=soap+handmade&oq=soap+hand+made&gs_l=img.1.0.0i10i24.4186.8311.0.11618.14.14.0.0.0.0.105.998.13j1.14.0…0.0…1ac.1.14.img.nSAinksbyUE

Lasă un răspuns

