Cel mai …

Romania are nevoie de circ :”cea mai „, „cel mai „…
Ultima gaselnita in ametit  fraierii …cel mai mare steag . Si pentru asta s-au cheltui sume imense in beneficiu  publicitatii  unor „vedete” ,antene tv, politicieni etc …
Nu ca romanii ar fi devenit brusc, patrioti …nooo …dar lor le trebuie „cel mai mare „… Ei nu stiu sa-si respecte nici insemnele care le au , nu le cunosc si nu le dau valoare …dar au nevoie de „cel mai mare”.
Intr-o tara cu atatea probleme , cu atata saracie , cu atatia analfabeti si coruptie …e nevoie de „cel mai mare ” !
Chelului tichie de margaritar ii trebuie ?
Normal ! Paine si circ pentru fraierii care au votat si acum rumega greu gustul amar al votului …

4 gânduri despre „Cel mai …

  1. Elena, din cate stiu eu e initiativa unor privati, deci nu-i pe banii Statului. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Dar, ai dreptate, insemnele pe care le avem, cum este drapelul, nu au o insemnatate prea mare pentru romani. (Desi insemn si insemnatate par a avea aceeasi radacina :)). E pacat, pentru ca insemnele nu au nicio legatura cu frustrarile romanilor.

  2. Francisca …nici nu vorbeam de banii statului care sunt o notiune destul de abstracta in Romania acestor anii … bani din sponsorizari … come on… pentru ce Dumnezeu sa mobilizezi atatea resurse materiale ca sa "ti se falfaie" "cel mai mare" cand tu ai o tara in care 400 000 de copii sub 14 ani care nu merg la scoala? (statistica oficiala ca in realitate in Romania anilor 2013 sunt foarte multi copii care nu au nici acte !-fara gluma )De ce sa sponsorizezi o bucata imensa de panza care va putrezi nefolosita (pretul camapaniei a fost imens! )in loc sa folosesti banii catre un scop practic ? Nu ar fi mai bine ca acest steag sa fie respectat in sufletul oamenilor si nu in Cartea Recordurilor ?

  3. Ba da. Ei au vrut sa-si faca reclama si la case mai mari cu chestia asta. Apropo de ce ziceai, eu m-am mai uitat la Antena 3, la emisiunea lui Gadea, cei care au facut steagul asta, si am vazut ca tot prezinta niste cazuri disperate de oameni fara speranta, de parca s-a transformat in Iarta-ma. Copii ramasi vai de capul prin Romania dupa ce parintii au plecat la munca in strainatate, indolenta persoanelor care lucreaza la stat…Pot face ei campanii peste campanii, ca altundeva e putred de tot. Atata vreme cat la stat inca presteaza niste parsivi ordinari, de care ti se face scarba numai cand le vezi moaca, de la cel mai mic pana la cel mai mare, nimic nu o sa se schimbe.

  4. Nu e numai "statul" putred acolo … ar fi simplu sa credem asta … s-au denaturat relatiile sociale , modul de a interactiona al oamenilor , valorile s-au inversat … e aiurea totul…Vorbeam cu cineva zilele astea(ramas in tara ) care ma intrebase cum am privit locul in care am lucrat cand m-am intors in 2011 … i-am spus ca am ramas socata de oameni si ca mi s-au parut schimbati . Ma intrebam daca asa erau si inainte si eu nu ii vedeam ? Mi-a zis ca oamenii s-au schimbat …pur si simplu nu au incotro …ori joaca in "regulile" casei ori sunt inlaturati sau pleaca … fraza asta mi s-a parut trista pentru "regulile casei" inseamna sa minti , sa furi si sa calci peste altii .

Lasă un răspuns

