Chef de duca …

Mi s-a pus pata ! Plec in vacanta ! Am chef de o vacanta si deja am „book-uit” una pentru  June 11…. Dominicana , Puerta Plata …mai vine cineva ? 🙂 Riu Merenge …ne vedem pe plaja :))
Sincera sa fiu deabia astept …am chef sa lenevesc pur si simplu .
Adevarul ca nu eram foarte hotarata dar preturile sunt mai mult decat bune asa ca de ce nu ?! 5 stele /7 zile/all inclusive / 565 $ cu toate taxele incluse ….so ne vedem pe plaja …

9 gânduri despre „Chef de duca …

  1. Musai poze :)))Normal ….deabia astept :))MMA@ pai io zic sa mai tragi o fuga in vacanta cu noi :))) stii ce se zice doar doua batai strica ….doua vacante nu au cum sa strice :))

  2. Mare dreptate ai! ce as veni! Dar o astept pe bunica mea la sf lui iunie, asa ca toata familia se pregateste pentru asta. In Cuba ai fost? Sunt curioasa dupa ce mergi in Rep Dominicana care o sa iti placa mai mult. O sa imi fac planurile de vacanta dupa feedbackul tau.:)

  3. Pui drag , doamne fere sa iti faci planurile dupa mine … Tu esti tanara 🙂 Eu de exemplu nu ma mai omor demult sa stau prin cluburi …nu e asta un criteriu e drept … eu prefer chestii simple …musee , peisaje ,locuri frumoase si e drept olecuta de comfort nu strica :)Dar o sa va povestesc si daca merita o sa va recomand locul 🙂

  4. Distractie placuta si La Multi Ani cu intarziere. 🙂 Si eu plec in concediu cam in aceeasi perioada, dar spre Europa, intr-un oras drag tie. 🙂

Lasă un răspuns

