Amintiri

E clar ca sunt in vacanta … am timp si azi am inceput sa rasfoiesc facebookul ducandu-ma mult inapoi printre poze … odata cu ele au venit amintiri dragi 🙂

 Paris 1998-1999 .Prima dimineata . O perioada de vis a vietii mele . Sa fii stagiar al statului francez ,sa ai ocazia sa traiesti acolo nu doar sa vizitezi orasul e o mare binecuvantare de care am avut parte . Parisul respira istorie , arta si frumusete .

 Drum bun Lavinia ! Saluta orasul sufletului meu !

 Clasa de asistenti medicali a(promotie 1993 ) 1991 – vara ,Austria

 Revederea  de 20 ani …impreuna cu BFE (OMG cum suna sorry Gabi dar nu m-am putut abtine :))) ) si cu o draga profesoara :doamna Oltea .

 17 ani ! Varsta in care il disecam pe Dostoievschi si argumentam despre „sinucidere-curaj sau lasitate`:)) ce naivi eram …

 Un eveniment  la care nu am fost iar absenta m-a durut enorm …fiica mea la terminarea academiei .

 Noapte de garda la Grigore  2007 cred

 Cristi in ultima noapte in Romania …

Nepoata mea favorita (OK …unica :)))

 Prima zi de sofer….prima parcare 2012 October 16

Nunta Andrei 2009

 In stagiu la Paris 1998-1999

 Unul din ultimele evenimente sociale de la Grigore 2007 inainte de plecarea mea .

 Primul intai iulie canadian

 Gandurile din momentul in care am emigrat asa cum au aparut publicate …

 Baiatul meu si soata lui 🙂

 Mitzulina draga cu doar cateva saptamani inainte de a pleca .Inca o mai caut cu privirea prin casa si acum 😦

 Munte 2007… Una dintre excursiile facute cu copii in acei ani …. Faine timpuri si momente !

Si celebrele felicitari pe care fica-mea mi le face inca si acum 🙂

Amintiri toate , amintiri dragi … Ele ne fac mai bogati .

Lasă un răspuns

