Fac bagaje ! :))

Sfarsit de weekend si eu fac bagaje … Marti plec catre Toronto si de acolo cu avionul in Puerto Plata / Riu Merengue … Finally !
Deabia astept vacanta asta pe care o doresc de leneveala … sa stau la soare precum o soparla , sa beau si sa mananc doar  … nu prea e in  felul meu de a fi dar de data asta doar asta vreau .
Aaaaa si sa dansez ….latino … 😀 ….si mai sunt cateva lucruri pe care vreau sa le fac … dar nu cred ca pot fi toate spuse  :))
In fine , deabia astept sa fiu in avion … spre deosebire de altii eu ador sa zbor cu avionul . Nu am nici un fel de stress acolo sus . Sunt eu si norii .Fericita .
Sunt recunoscatoare vietii … Ma duce pe drumuri pe care nu le-as fi visat  niciodata … Daca in 1980 si ceva cineva mi-ar fi spus ca voi locui pe malul raului Detroit , ca voi avea parte de stat 6 luni la Paris , ca voi fi fost in jumatate de Europa si ca voi face vacante in Dominicana  cu siguranta as fi ras de el  :)) Toate astea ar fi fost mai mult decat SF in conditiile in care culmea aventurii era sa mergi in vacante in RFG . :))
Uneori uitam atat de repede de unde am plecat .:)

Deci ne revedem …after  June 20 … cu baterii noi si carduri pline de fotografii  :))

2 gânduri despre „Fac bagaje ! :))

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.